25.8.12

Δεν θα αποχωριζόμουν ποτέ...

Η πολυαγαπημένη myStickland μας προσκάλεσε να γράψουμε ποια 10 προϊόντα δεν θα αποχωριζόμασταν ποτέ και θα αγοράζαμε ξανά, αν βρισκόμασταν σε ένα νησί και δεν είχαμε πάρει μαζί μας το "μυστικό" μας νεσεσέρ..
Αν και περίπου μοιάζει με την ανάρτηση με τα αγαπημένα μου καλλυντικά, δε νομίζω να είχα τη δυνατότητα να τα συμπεριλάβω όλα, μιας και θα μου στοίχιζαν περισσότερο από τις διακοπές σε κείνο το νησί! χι χι..
Οπότε θεώρησα απαραίτητο να κάνω ένα ας πούμε re-posting? και να σας δείξω τις δικές μου άκρως απαραίτητες επιλογές!
Και έχουμε... 10 είπαμε,ε?
1. Τη BB Cream γιατί είναι ελαφριά και καλύπτει τις μικρές ατέλειες άψογα.
2. Το γαλάκτωμα σώματος COCO Mademoiselle γιατί είναι ανάλαφρο, ενυδατικό και μυρίζει τέλεια!
3. Το μετάξι BIOSILK γιατί προστατεύει, ενυδατώνει, χαρίζει λάμψη και άρωμα στα μαλλιά.
4. Τον μαλακτικό αφρό PAUL MITCHELL γιατί ξεμπερδεύει, χαρίζει ανάλαφρο κράτημα και μυρίζει υπέροχα.
5. Το αποσμητικό Dove talco γιατί διαρκεί αρκετά και έχει διακριτικό άρωμα.
6. Τη μάσκαρα Chanel γιατί χαρίζει όγκο και μήκος με ένα πέρασμα χωρίς να "βαραίνει" τις βλεφαρίδες.
7. Το lip gloss Prestige γιατί χαρίζει όγκο και έχει τέλειο ροδακινί  χρώμα.
8. Το τσιμπιδάκι για τα φρύδια από το φαρμακείο γιατί δε μπορώ με άβγαλτα φρύδια!
9. Το μανό Korres pink champagne γιατί έχει διακριτικό όμορφο χρώμα.
10. Τo ρουζ Chanel γιατί έχεις και ρουζ και σκιές 2 σε 1!

Και παραδίδω σκυτάλη και γω σε όσα κορίτσια σχολιάσουν εδώ και που δεν έχουν παίξει στην πρόσκληση της myStickland!

Φιλάκια 

23 σχόλια:

  1. εχω και γω να φτιαξω το δικο μου =) υπεροχο το post σου!

    καλως σε βρηκα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ το τσιμπιδάκι για τα φρύδια σίγουρα. Τα πειράζω συνέχεια.
    Σου χρωστάω κι ένα παράθυρο με θέα. Πιστεύω κάποια στιγμή θα τα κάνω όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι συνήθεια, δε μπορώ να ξεφεύγει τίποτα! χι χι! Ναι, όλα μαζί βραβεία και παράθυρο και όλα τα σχετικά τα περιμένω να ξέρεις!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν: τσιμπιδάκι, ναι. Για τον ίδιο λόγο. Και το κονσίλερ της lancome, διότι θα τρομάζω κόσμο αν ξεμυτίσω χωρίς αυτό. Το σαπούνι καθαρισμού της clinique. Άντε και το κραγιόν μου της Mac, το girl about town, και το ρουζ από τη mac πάλι, το fabulush. Α, και το γαλακτωμα ντεμακιγιάζ 3 σε 1 της Johnson's. Τα χρησιμοποιώ όλα (εκτός από το κραγιόν της Mac, που είναι φετινή προσθήκη) εδώ και πολλά χρόνια, και πολύ δύσκολα θα τα αλλάξω. Χμ. Λίγα είναι, τελικά, τα απαραίτητα, είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χι χι, ναι! Μόνο 6! Τα μέτρησα! :) δεν έβαλες σώμα και μαλλιά όμως, αλλιώς θα σου λεγα εγώ!! Χιχι.. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Αχ..το τσιμπιδάκι ξέχασα στα δικά μου αγαπημένα!!
    Μα με άβγαλτα φρύδια στο νησί;;
    Που πας κυρία μου;χεχε
    Ωραία τα αγαπημένα σου!
    φιλι*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για αυτην την bb cream εχω ακουσει τα καλυτερα!
    πρεπει να τη δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tis Chanel ta proionta den tha ta apoxwrizomoyn j egw potee:)
    Perna ama theleis mia boltoula kai apo to blog mou,exw mia wishlist poy isws se endiaferei:)

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω όσοι χρησιμοποιούν προϊόντα Chanel δύσκολα τα αποχωρίζονται!!! τα θεωρώ κορυφαία και αξίζουν τα λεφτά τους.. άσε που κατά καιρούς έχει και προσφορές, οπότε και πάλι μια χαρά! Έρχομαι, βέβαια!! :) ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  7. great blog ;*
    I followed, can you follow me back?
    my-style-and-design.blogspot.com ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άργησα να μπω λίγο στο νόημα, αλλά διαβάζοντας πότε εσένα πότε την Mystickland έβγαλα άκρη! χαχα
    Από όλα αυτά έχουμε δυο κοινά προιόντα...το τσιμπιδάκι και το Dove. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. δεν πειράζει!!! :) και θα έχουμε και τρίτο!!! τις σκιές!!! χι χι!! Πολλά φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  9. Thank you Estilo! Thank you also for visiting my blog! kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάντως θα φροντίσω να πάω στο ίδιο νησί με σένα για να δανείζομαι το τσιμπιδάκι σου για τα φρύδια και το μετάξι για τα μαλλιά!!
    Εντάξει τα βόλεψα...χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα.. πολύ ευχαρίστως Μαράκι!!! Θα έχω και καλή παρέα!! ;) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. πολυ ωραια αναρτηση!!
    την bb ουτε εγω την αποχωριζομαι με εχει βολεψει τοσο πολυ!

    πολυ ομορφο μπλογκ εγινα ανγνωστρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! είναι πολύ καλή πρόταση ειδικά τώρα το καλοκαίρι! έρχομαι κι εγώ επίσκεψη! :) φιλάκια, σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  12. καλό σεπτεμβρη evonita. ένα όμορφο σαββατοκύριακο να ευχηθώ! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σεπτέμβρη και σε σένα Marie!!! Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...