17.9.12

"Το παζλ.."

Ένας καθρέφτης σπασμένος σε χίλια κομμάτια.
Τον βλέπω από ψηλά.. μου ζητάει βοήθεια.
Εγώ ανήμπορη, κοιτάω σαστισμένη.
Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι.. χίλια κομμάτια είν' αυτά. Ούτε ένα, ούτε δύο. Χίλια! Μονολογώ.
Παίρνω βαθιά ανάσα, μα δεν ξεκινώ από κάπου. Κάθομαι στον καναπέ.
Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι αυτή τη φορά.
Εγώ,  ντυμένη στα λευκά, χορεύω. Χορεύω σε έναν αλλόκοτο ρυθμό, το χορό του φεγγαριού.
Απέναντί μου, είναι ο καθρέφτης.
Μα τι θεατρίνος, σκέφτομαι..
Ούτε που κατάλαβε πως είμαι εγώ.. ή κατάλαβε?
Δε λέει κουβέντα.
Τον φλερτάρω. Του χαμογελώ. Δεν αντιδρά.
Του χαρίζω το πέπλο μου.
Τότε, αρχίζει να γελά. Να γελά σπαρακτικά.
Σταματώ το χορό και στέκομαι μπροστά του σιωπηλή.
Τον κοιτώ, στα μάτια αυτή τη φορά.. με το γεμάτο μίσος και οργή βλέμμα μου.
Πες κάτι! Φωνάζω δυνατά. Μίλα μου! Στο υπόσχομαι, δεν θα ουρλιάξω. Μόνο μίλα μου! Σταμάτα να γελάς σε παρακαλώ!
Γελάει με πάθος. Τόσο, που ποτέ μου δεν ένιωσα.
Έχω αρχίσει να σαστίζω. Όσο γελάει, τόσο σαστίζω.
Σφίγγω τη γροθιά μου και του ρίχνω μια μπουνιά. Τα γέλια σταματούν ξαφνικά.
Εκείνος, καταρρέει.. Κομμάτι - κομμάτι..
Ξεσπάω σε λυγμούς. Τα δάκρυά μου απλώνονται πάνω στα σπασμένα κομμάτια.
Και τότε, ο καθρέφτης βάφεται κόκκινος.
Εγώ ανήμπορη, κοιτάω σαστισμένη.

Ιστορία από το φούξια τετράδιο











Μιας και το βράδυ θα ταξιδεύω για Ηράκλειο και δεν θα έχω σήμα, είπα να σας χαρίσω κάτι δικό μου που έχει μυρωδιά ταξιδιού!

Καλή εβδομάδα σε όλους! 

25 σχόλια:

  1. δεν έπρεπε να τον σπάσεις,για να μάθεις γιατί γελούσε.....
    πολύ καλό!
    καλό ταξίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο ταξίδι!!ναι καλέ γιατί τον έσπασες!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφη ιστορία!!
    Συμφωνώ με τη Νάσια!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις ωραία γραφή, με συνεπήρες! Θα περιμένω την επόμενη ιστορία σου! Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφη ιστορία! Τι όμορφες σκέψεις! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Πολύ όμορφες σκέψεις! Το φούξια τετράδιο είναι τυχερό!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. άχρηστος καθρέφτης αυτός που μόνο κατάμουτρα σου γελά ...
    πετάς τα κομμάτια του και βάζεις άλλον στην θέση του που
    να ξέρει να μιλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη γραφή, είσαι ταλέντο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να γράφεις πιο συχνά..έχεις ταλέντο..!
    Νόμιζα πως είχες γυρίσει Ηράκλειο, γι'αυτό δεν επικοινώνησα!
    Καλό ταξίδι να έχετε Εύη μου και όμορφη εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτός ο καθρέφτης ίσως δεν ήταν ο κατάλληλος για να δεχτεί την ομορφιά των ματιών σου.
    Όπως η Χιονάτη έτσι κι εσύ θα βρεις τον καθρέφτη που θα σου πει πως είσαι η ομορφότερη του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό ταξίδι Εβονίτα. Ελπίζω να γυρνάς γεμάτη εμπειρίες, εικόνες και χορτασμένη από βόλτες. Οσο για την ιστορία ελπίζω να είναι φανταστική... γιατί σάστισα κι εγώ λιγάκι. Σε φιλώ. Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη ιστορία φίλη μου!Καλό ταξίδι καί καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο καθρέφτης είσαι!
    Και σπασμένος...εσύ είσαι!
    Μάζεψε τα κομμάτια σου και κάντα πάλι ένα!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο ταξιδι!Γραφεις πολυ ομορφα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συμφωνω με την @iris.καλη επιστροφη με νεα ξεκινηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι εκείνο το τετράδιο που αναρωτιόμασταν τι γράφεις...τώρα μάθαμε..γράφεις πολύ όμορφα!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. φιλενάδα μου καλησπέρα όμορφη κ γρήγορη γραφή περιμένω να διαβάσω κι άλλα πολλά φιλάκια καλά να περνάς όπου κ αν είσαι καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραίο ο κείμενό σου! Περιμένουμε κι άλλα!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το φούξια τετράδιο κρύβει πολύ όμορφες ιστορίες! Συνέχισε να γράφεις έτσι! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχεις ταλέντο! Γράφεις πολύ ωραία!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλειο Εύη!!!!!! Να μας αποκαλύπτεις συχνότερα τι γράφει αυτό το κόκκινο τετράδιο!! Γράφεις πολύ όμορφα!!! Περιμένω να μας πεις κι άλλα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γράφεις πολύ ωραία!!!Καλωσόρισες στο Ηράκλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες κορίτσια! Χαίρομαι που σας άρεσε, ήμουν λίγο διστακτική η αλήθεια.. :)
    Να σας πω λίγα λόγια για αυτή την ιστορία.. Ο καθρέφτης ήξερα γιατί γελούσε στην πραγματικότητα.. με μένα, με την κατάντια μου να το πω απλά.. Η ιστορία ναι, είναι φανταστική!
    Ελπίζω να σας έλυσα τις απορίες σας, αλλά και αν κάτι άλλο θέλετε να ρωτήσετε πολύ ευχαρίστως. Φιλάκια πολλά, να περνάτε όμορφα κι εσείς!! Αύριο είναι η κλήρωση μην ξεχνάτε!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...