27.11.13

Μολυβοθήκη, Βάζο, Πίνακας Ανακοινώσεων ή όπως αλλιώς εσείς θέλετε να το ονομάσετε...

Και τώρα που έχω λιγάκι περισσότερο χρόνο, είπα να ασχοληθώ περισσότερο με τις κατασκευές.
Να ξεφύγει λίγο το μυαλό μου -πόσο ανάγκη το έχω!
Είχα δει μια ιδέα στο pinterest και είπα να τη δοκιμάσω. Γιατί όχι?

Πάμε να δούμε τι θα χρειαστούμε...
1. ένα τενεκεδάκι από κονσέρβα
2. φύλλο φελλού
3. πιστόλι σιλικόνης
4. διακοσμητικά (προαιρετικό)
μα προπαντώς...
Μεράκι και φαντασία!

Έχω προσπαθήσει να βγάλω φωτογραφίες από την υλοποίηση, ελπίζω να είναι κατανοητές, αλλά ακόμα και αν δεν είναι με ρωτάτε για ότι χρειαστείτε... :)

Η υλοποίηση...
-Πλένουμε καλά το τενεκεδάκι μας και βάζουμε το πιστόλι σιλικόνης να ζεσταίνεται.
Το τενεκεδάκι που επέλεξα είναι από μανιτάρια...



















-Παίρνουμε ένα φύλλο φελλού και το τυλίγουμε γύρω από το τενεκεδάκι μας για να δούμε που θα χρειαστεί να το κόψουμε...






















-Αφού το κόψουμε στις διαστάσεις που είναι το τενεκεδάκι μας, ξεκινάμε να κολλάμε το φελλό πάνω στο τενεκεδάκι...





















Εδώ φαίνεται καλύτερα... ΠΡΟΣΟΧΗ! Κολλάμε αμέσως (και προσεκτικά) για να μη κρυώσει η σιλικόνη... Στην ουσία ντύνουμε το τενεκεδάκι μας.





















-Εγώ είπα να το στολίσω λίγο παραπάνω με μια τσαχπινιά... Δεν είναι όμως υποχρεωτικό, μπορείτε να το αφήσετε και σκέτο γιατί από μόνο του θα μεταμορφωθεί με τα στοιχεία που θα εισάγετε ή θα κολλήσετε πάνω του...
Έβαλα κόλλα στην ένωση...





















Και αμέσως κόλλησα μια λωρίδα μέτρου σε λευκό χρώμα...





















1η σκέψη: Να βάλω μέσα ψαλίδι και κοπιδάκια...





















2η σκέψη: Να βάλω μέσα φύλλα δάφνης και να καρφιτσώσω πάνω στο φελλό μια λεπτομέρεια...





















Και σας το χω μαζί με τα καρυδοκαραβάκια μου και το βοτσαλομπωλάκι μου..





















Γεμισμένα... με υγρό γυαλί! :)





















Καλές δημιουργίες!!!

Επόμενη κατασκευή... Βαζάκια!!!! ;)

24 σχόλια:

  1. πανέμορφο, ούτε που το είχα σκεφτεί να χρησιμοποιήσω έτσι το φελλό, ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλύ η ιδέα σου! Θα το κάνω! Κάπου πήρε το μάτι μου φύλλα φελλού σε κάποιο βιβλιοπωλείο νομίζω.
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η δεύτερη σκέψη το ομόρφυνε ακόμη περισσότερο. Πολύ ωραίο έγινε!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, τι όμορφο! Και φελλό μπορείς να βρεις παντού: Μια ματιά να ρίξεις γύρω σου, θα βρεις κάμποσους!
    ;-)
    ==Μη νομίζεις πως δεν είδα τις ξενερουίτες της προηγούμενης ανάρτησης! Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα!!==
    Φιλάκια, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι φοβερή και τόσο απλή κατασκεή!! Πολύ σικ και μινιμαλ το αποτελεσμα και τελειο και για το γραφειο των παιδιών να καρφιτσώνουν διάφορες βλακειούλες. Ειδικά τα κορίτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ ωραια δειχνει ο φελλος , μου αρεσε πολυ και ειναι στα φυσικα γηινα χρωματα που δινουν πολυ κομψο αποτελεσμα, μπραβο πανεμορφη κατασκευ ταιριαστη με τα καρυδοτσουφλακια σου, φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο Ευη μου!!!Καί η καρδούλα τό έκανε ποιό τσαχπίνικο!!!Είσαι άπαιχτη στίς κατασκευές!!!!Μπράβο σου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαν γλάστρα είναι υπέροχο Εύα! Μπράβο πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία ιδέα!!!!!!

    Καλό απόγευμα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη ιδέα. Δεν είχα σκεφτει την λύση του φελλού. Ευκαμπτο υλικό και δινει την αισθηση του φυσικου. Θα το δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. όμορφα και όλα μαζί και το καθένα ξεχωριστό
    με τη δάφνη και την καρδία μου άρεσε πιο πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφη κατασκευή!
    Φιλάκια Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ χαίρομαι που επέστρεψες στις κατασκευές σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφη η κατασκευη με τον φελλο! Το ειχα κανει κι εγω στα γενεθλια μου με χαρτι περιτυλιγματος για να βαλω μεσα λουλουδακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερή ιδέα, με πολύ πρωτότυπα υλικά! Μ' ενθουσίασε η τσαχπινιά με τη μεζούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία ιδέα!!! Χρησιμότατο!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σας, χαίρομαι που σας άρεσε!! Συγνώμη που δεν απαντάω ξεχωριστά σε κάθε σχόλιο! :) Να το δοκιμάσετε, είναι πολύ εύκολο και καλή επιτυχία! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ πολύ ωραία ιδέα!! και έχω τόνους από κονσέρβες για τέτοια!!

    φιλάκια πολλά
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...